2008. november 1., szombat

Albannach Skót Kulturális Egyesület





Hát igen.. mindenszentek, halottak napja.. mindenki tudja.. koszorúk, mécsesek, temetők, család.. rokonok.. ilyenkor rájön az ember, h jó ha az embernek van családja, csak néha kell az a kis távolság...
Ha már távolságról van szó, blogom első számú tárgya, Skócia jár a fejemben.

Végre itthon, első lépés a gyors pisi és a kaja után, bejelentkezem Kedvesemhez, hogy túléltem a családom, és nekiállok olvasgatni.. neten. Fel is figyelek egy szervezetre, természetesen Skóciával kapcsolatosan.
Albannach Skót Kulturális Egyesület. Amennyire rövid böngészés után rájöttem, ez az oldal információt tesz elérhetővé a skót kultúrával, történelemmel, a skót emberekkel, vagyis egész Skóciával kapcsolatban.
Majd még böngészem tovább, mert most nem is ezt kerestem.. jöttem rá miután beleolvastam itt-ott.. A köszöntő magyarul és gaelic nyelven volt elérhető. Ha a skótok ilyen nyelven beszélnek, akkor azt hiszem nem baj, ha nem vagyok perfekt angol....


és itt az oldal linkje: http://www.skocia.huindex.php?module=showarticles&art_class=1

Jó kis képek vannak fent.. érdemes megnézni!
itt:
Egy híd, amelynek elfelejtettem a nevét, a Loch Ness Hotel, egy skót taxi, és persze egy kis elmaradhatatlan skót: a wisky (remélem jól írtam :$)

Nincsenek megjegyzések: