2009. február 8., vasárnap

szalagavatás

igen eljött az ideje ennek is, felavattuk a szalagjainkat.
műsor, tánc, pezsgő, szép ruha.
amennyire vártam a katarzist, annyira nem történt még hasonló sem.. illúzióromboló volt a nem egyforma kosztümünk, vagyis annak a 6-7 embernek a viccesen furcsa stewardess ruhája. Nah meg persze az irtózatos meleg..
nah nem baj, ez is megvolt, utána buliféle, a már korábban emlegetett társaság egy részével és saját iskolámból a többivel ... enyhe alkoholos befolyás után már nagyon jól éreztem magam, amit sajna a következő szórakozóhely kissé megtört..
a másnap alvással telt, jóformán végig. egy picit rosszul voltam délelött, olyan midnenbajom volt.
aztán furcsa módon, ilyen még nem nagyon volt, egy bizonyos szóra elkezdett folyni a könnyem..
az idegfeszítő napok után mindennél jobban esett..
akkor megbékéltem a világgal kicsit..
még mindig béke van.. csak nemtudom meddig..

kitöltöttem a felvételi jelentkezési lapot.. itt a vége.. nincs tovább hezitálás..

Nincsenek megjegyzések: