2009. október 3., szombat

önálló függőség

szombat este van. egyedül vagyok itthon. már így hívom, itthon. még csak egy hónapja élek ebben. fura. egy albérletben. egyedül, azaz család és családi elvárások nélkül. más. önálló vagyok. takarítok, mosok, főzök. vagy ez még nem az? más nem csinálja meg helyettem egyszer sem, ha véletlenül kimaradna. Nem bánom. Éjjel teszem a dolgom, nappal kipihenem az éjszakát.
megcsavarodott világ. de ez itt a norma. hol vagyok? nehezen látom át. egyre több a fix pont. erre vágytam. csak ez nem önállóság. dolgozni. az önállóság. nem kérek segítséget. nekem kell elérni valamit. valamit először az életben. itt az idő...

1 megjegyzés:

Dorka írta...

Ez egy lépcső a teljes önállóság felé. Bár azt nem tudom, eléri-e valaha az ember. Hiszen társas lények vagyunk. Meg amúgy is, mi az önállóság? Pénzügyi függetlenség? Hm, na ebbe most nem megyek bele.. szóval a lényeg, hogy jó úton haladsz, csak így tovább! De ne akarj egyszerre mindent. Szép lassan..