2010. február 20., szombat

itt(hon)-ott(hon)

Ma rájöttem, hogy igazi nő vagyok... Aki egyszerre képes 3 dolgot precízen csinálni, és akkor is még a negyedik foglalatossággal kacérkodik. Úgy terveztem, hogy ma takarítok, ehelyett csak főztem, ápoltam baráti kapcsolataimat, intéztem a költözésem, törődtem egészségemmel, edzettem, de hazaérkezésemkor annyira lefoglalt a tudat, hogy már csak napok kérdése és új rövidtávú otthonomba költözhetek, hogy nem vitt rá a lélek a porszívózásra.
Ehelyett persze 365 dolog kering a fejemben, a napi elvégzett teendőimtől kezdve, a jövő hét minden egyes óra pontos tervén át, a ma esti programomig, hogy azt se tudom fiú vagyok-e, vagy lány.
Igen erre vártam.
Már csak egy fura van a tökéletes napomban. Hazaérek - az éppen aktuális zugomba - egyedül.
Elérem a tökéletessel határos állapotot. Az az egy hajszálad kell már csak. Tőled.
és kész vagyok.

Nincsenek megjegyzések: