2009. augusztus 19., szerda

nincs meg

késő.. elkezdődött, de nem fog menni. Túlságosan akartam, hogy úgy alakuljon minden, ahogy azt a tündérmesémben elképzeltem. De rá kellett jönnöm, hogy itt a körülmények alakítják az egyént, és nem fordítva.
De nem adjuk fel, legyünk pozitívak.. könnyű azt mondani, ha úgy alakul ahogy elképzeled.. aztán ha nem, hallgathatod, hogy negatív vagy..
én lehetek más, aki valahogy nem bír beilleszkedni.. valami hiányozhat.. de már nem fogom megtalálni.. ilyenkor már nem lehet..
Amikor féltékeny vagyok másokra, mert táncol, mert fényképez, mert rajzol, mert énekel, mert sportban kiemelkedő.. hasonlítani akarok rájuk.. de silány próbálkozásnak is kevés.. ha egyedi akarok lenni, akkor is mindig van valaki aki egyedibb, akiben az van meg, amit keres..
Nem találom az összhangot.. az arany középutat.. egyszerűen nincs meg..

egyedül vagyok.. teljesen egyedül..

2 megjegyzés:

Mamusz írta...

Nem vagy egyedül, Te is tudod jól... Most itt lesznek az újdonságok, majd tsak kapkodod a fejed, és feledkezz meg a bajokról.

Hakiao írta...

Mamusznak igaza van:)
És tényleg nem leszel egyedül :)