2009. szeptember 11., péntek

szeptember - első felvonás

majd lesz valahogy.. nem.. már van valahogy. még nem az igazi, de kezd körvonalazódni, miként fog alakulni az elkövetkezendő 3 év. A változók még sorban állnak, de nő az állandók aránya.
De egy biztos: ne törődjél semmivel, egyél zsölmét kiflivel:)
A gólyatábor eltelt, az első, regisztrációs hét is véget ért. Itthon vagyok. Még pár napig. Aztán végérvényesen is elkezdődik, és nincs megállás.
Tapasztalatok az elmúlt héten: még mindig allergiás vagyok az órámra, az internet létszükséglet, hiánya elviselhetetlen (ezzel összefüggésben: Vista=ellenség), a tejfölös tészta olcsó étel, nah és a szervezetem nem szereti a vörösbort annyira mint én..
Túl okos vagyok matekból ide.. remélem tartani fogok minden szintet, amit szeretnék.
Szeretem Kunderát.
pozitiv vagyok:) újra:)

2 megjegyzés:

Dorka írta...

Na, helyes-helyes! Csak pozitívan! :) És igen, a tejfölös tészta olcsó étel :P Meg egészen finom is, meg laktató. Egy kis reszelt sajttal meg aztán... :P

Hakiao írta...

legyél pozitív helyes helyes (L) CEJ(L)