2009. november 18., szerda

a világ nem elég..

23.32
már csak alig 28 perc.
nem telik az idő. repül. ki a földi időszámításomból. ki a szubjektiv valómból. rohanok a jövő felé és közeledik a múlt. talán pont egy évvel ezelőtt. megint vágyom a 36 órás napokra.
27 perc.
még 12 órányi teendő állna előttem. csupa apró-cseprő dolog. néhány jelentősebb már fel sem tűnik. elkerül az álommanó. nem vagyunk jóban. sok a konfliktus. mindig túl korán akar beudvarolni. amikor várnám, mert megoldás lenne, persze magamra hagy.
24 perc.
és mégis itt vagyok. fél óra magány. gondolkodni. elégedetten visszanézni a napra. ezen is túl vagyunk. eredményesnek könyveltem el. azt hiszem. rájöttem valami furára. szétszórt vagyok mostanában. tetszik.
23 perc.
és a fél óra magány indul... start.

Nincsenek megjegyzések: