2010. június 20., vasárnap

június 20.

Vasárnap.
amikor megáll az élet.
bár ez enyhe túlzás, azért a belváros forgataga brutálisabb a hétköznapinál.
még mindig balra nézek, mikor átmegyek az utcán.
de már átmegyünk a zebrán, mikor piros van.
már leintjük a doubledeckert.
már felismerem a kétfontost.

ma várostnéztünk. noha nem tudtam kellően értékelni a lényeget, mint City Hall, Parliament, Trafalgar Square, National galery.. Persze ezek is lekötöttek, meg megvolt,de valahogy a haare krisnás fesztivál, a st james's park, a mókusok (legfőképp:D:D) és a heathrowra érkező repülők, aminél ha megláttam egyet, kb percenként, felordítottam mint az ovisok:D hát én jol éreztem magam, annak ellenére, hogy az időjárást nehezemre esik megszokni, és fájt a hasam is..

most végre itthon.. töltögetem a képeket. készülök lélekben aholnapra.
ennyi segítő és elborzasztó véleményt még nem hallottam ugyan arról a dologról.
Kiirály lesz munkát találni.

Nincsenek megjegyzések: