2010. június 30., szerda

mi'csináááá'sz??



na jo egy kicsit dolgozzunk.
kínai étterem London legeslegközepén.
van egy cseppnyi forgalom - a hétvége meg.. atyám..
pincér vagyok. vagyis leszek. vagyhát honnan nézzük. egyenlore van egy trainerem. nagyon kedves -talán indiai- srác, mindenben segít, magyaráz.
rossz diákja vagyok - nem értem amit mond:D bár őt már azért eléggé, de a menedzser- brazil származásával.. hát mindenesetre nem egy magyar akcentusú angol nyelv:D

75fős személyzet.. legalább 10 magyarral. akik igazából rajtam kívul mind pasik. nagyon kedvesek, lehet velük hülyülni. multikulti társulat. szlovákok, lengyelek, kínaiak, indiaiak, ukrán-orosz fogalmamsincskeleteuropaiak, brazil, német, és még kitudja milyne nemzetiséguek.. de hogy angol nincs.. az fix.

kínai étterem. angliában. kelet-közép europai személyzettel, vegyes felsővezetéssel.
hát mit mondjak érdekes.

a kezdeti.. vidd el az asztaltol az üres tányért -tól food training nélkul vidd ki a vendégnek a kajáját, piáját meg amit még óhajt.. pár nap alatt.. hát anyám..borogass.

szóval adj neki. nem kispályás cucc.. így hogy nem értem mit mondanak XD

2 megjegyzés:

Lacel írta...

Klassz lehet! :D

Hmm.. Sok magyar pasi és egy magyar leány? Ejj ejj :PPP

De amúgy tényleg vegyes felvágott érzésem volt a sok nemzetiséget olvasva :P

Aquamarine írta...

Te akartad:P ne panaszkodj:) belejössz, ebben biztos vagyok:P nem vagy Te hülyeleááány!!!:D
zseb és mobilszótár felettébb hasznos;)